Klantenservice


Als u contact met ons wilt opnemen kunt u uw vraag sturen naar: robin@wilhelminadesigns.com U kunt ook gebruik maken van onze terugbel functie.

Hoe werkt het bestelproces?
Winkelen bij Wilhelmina Design is een snel en veilig proces. Wanneer u een product dat u wenst heeft gevonden, klikt u op ‘toevoegen aan winkelwagen’ button om het aan uw bestelling toe te voegen (op dit moment bent u nog niet gecommitteerd aan de aankoop).

Terwijl u op onze site winkelt, kunt u telkens uw bestelling bekijken door op de ‘toevoegen aan winkelwagen’ button te klikken. U kunt op dit moment uw bestelling nog steeds annuleren.
Indien u wenst om uw keuze te wijzigen, klikt u op de ‘uw bestelling’ pagina eenvoudig op de ‘verwijder’ button bij het product wat u wilt verwijderen, de pagina zal vervolgens automatisch verversen. Om verder te winkelen, klikt u op ‘verder winkelen’. Om uw aankoop te voltooien klikt u op ‘naar de kassa’.

U heeft nu uw creditcard gegevens nodig en we vragen u het afleveradres te bevestigen. Zodra de betaling heeft plaatsgevonden, wordt uw bestelling in productie genomen bij de desbetreffende fabriek.

Zodra u met succes een bestelling heeft geplaatst ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de goede ontvangst, hierin vindt u de details van uw bestelling terug. Let op, het is de verantwoordelijkheid van de klant om de juistheid van de gegevens te controleren en ons onmiddellijk op de hoogte te stellen van eventuele fouten.

Ontvang ik een bevestigingsmail?
Ja. Zodra u uw order heeft geplaatst ontvangt u een mail ter bevestiging van de ontvangst.

Welke vormen van betaling worden geaccepteerd?
Wilhelmina Designs accepteert momenteel Ideal, Visa, Mastercard, and American Express.

Kan ik veilig betalen met een credit card?
Ja. Alle creditcard informatie die u aan Wilhelmina Designs stuurt wordt gecodeerd voor volledige beveiliging. Zodra u begint met het afrekenen verloopt alles via onze beveiligde omgeving. Wilhelmina Designs bewaart geen credit card gegevens. Om ervoor zorg te dragen dat u veilig bij ons winkelt maakt Wilhelmina Designs gebruik van Secure Socket Layer (SSL) technologie. Dit systeem codeert en beschermt de gegevens die u ons stuurt via internet.

Kan ik een aankoop doen als ik mijn creditcard niet online wil gebruiken?
Ja. Wij helpen u graag om uw bestelling op te nemen per telefoon, fax, e-mail of post. U dient ons uw creditcardnummer, de verificatiecode op de achterzijde van uw kaart en de postcode van het factuuradres te verstrekken. Tevens vragen we u om het verzendadres op te geven. We kunnen niet naar een postbus versturen.

Naar welke landen verzend Wilhelmina Designs?
Wilhelmina Designs verstuurt momenteel naar de landen binnen de Benelux (Nederland, België en Luxemburg). Voor landen buiten de Benelux gelieve met ons contact op te nemen via robin@wilhelminadesigns.com.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?
U kunt hier een kopie van de leveringsvoorwaarden downloaden.

Kan Wilhelmina Designs de echtheid van de producten bevestigen?
We sturen u een getekend certificaat van echtheid op uw verzoek.

Worden de meubels zorgvuldig verpakt?
Ja, al onze producten worden zorgvuldig verpakt om er zeker van te zijn dat u ze in perfecte conditie ontvangt. Meestal maken we gebruik van houten kisten. U kunt middels een standaard schroevendraaier de bovenzijde verwijderen en het meubel uit de kist tillen.

Kan ik producten retourneren?
Retourzending van voorraadproducten is mogelijk binnen 14 dagen tegen ruiling of winkeltegoed. Schade aan ontvangen goederen dient u binnen 24 uur na ontvangst te melden. Wij verzoeken u uw aankopen direct na ontvangst te inspecteren omdat er na deze termijn geen claims meer ingediend kunnen worden.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om aankopen binnen 24 uur te inspecteren. Wilhelmina Designs zal ruiling toestaan of winkeltegoed toekennen voor items met ontvangstbewijs en, indien van toepassing, in de originele onbeschadigde verpakking. Alle geretourneerde artikelen moeten in de originele, ongebruikte staat zijn. De uitvoering en de kosten alsmede eventuele (gevolg)schade voortkomende uit transport van de retourzending komen voor rekening van de klant.

Alle producten die op commissiebasis gemaakt worden kunnen niet geretourneerd worden. Veel van onze producten worden niet in voorraad gehouden. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om met een vertegenwoordiger van Wilhelmina Designs contact op te nemen om de voorraad en beschikbaarheid van een artikel te verifiëren. Speciale orders en/of items die op aanvraag geproduceerd worden kunnen binnen 24 uur na ontvangst van de betaling geannuleerd worden, wij berekenen 5% van het orderbedrag aan annuleringskosten.

Retourneren:
Wilhelmina Designs
Kabelbaan 1
2352 BL LEIDERDORP
THE NETHERLANDS

Verstrekt winkeltegoed is 1 jaar geldig na afgifte, daarna vervalt ongebruikt tegoed.

Kan ik een online order annuleren?
Ja. U kunt binnen een periode van 24 uur na het plaatsen van de bestelling annuleren.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht, de afmetingen en de locatie waarnaar het artikel verstuurd wordt. De kosten van de verzending worden aan de aankoopprijs toegevoegd bij het afrekenen.

Kan mijn bestelling naar een ander afleveradres dan het factuuradres gestuurd worden?
Ja, in het geval u ons een alternatief afleveradres opgeeft kunnen we het artikel daar naartoe versturen.

Hoe wordt de omzetbelasting (BTW) berekend?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Wij berekenen geen lokale heffingen of belastingen voor leveringen buiten de E.U. De klant is hiervoor zelf aansprakelijk. Alle genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten, deze kosten worden aan de aankoopprijs toegevoegd bij het afrekenen.

Wat als ik een andere vraag heb?
We hebben onze uiterste best gedaan om de meeste vragen te beantwoorden. Als we u ergens anders mee kunnen helpen kunt u contact met ons opnemen via robin@wilhelminadesigns.com.